Ännu en sväng

med vagnen :) Det är så mysigt att vara ute och gå med vagnen, hon ligger så tyst och fin
och sussar gott när man går :)

Tog en promis ut med vovve nämligen, 30 min var vi ute ungefär och det gick jätte bra!
Är så stolt över Bailey för att han gick så fint & lyssnade :)
Min lilla fis hihi
Glömde ladda kameran så inga bilder haha
Men den sitter i laddaren nu så imorgon ;)
Vill ju stoltsera lite(massa mycket) med mitt lilla mirakel!

Läste nyss Rebeccas blogg och insåg att det fasiken är halloween snart haha..
Shit vad tiden går fort..

Den 8de november är det ju fars dag och då ska gubben min firas :) Leah & jag ska ge honom
storfrukost på sängen :)
Och den 15de så har älsk och jag varit förlovade ett år..
Sen är det ju första advent ..
Den 14de december har vi haft Bailey i ett år och svish så är det JUL :) HÄRLIGA TIDER!

Får ju inte glömma att Leah blir större och större också :)

Vad ska vi göra på Halloween?
Älsk ska jobba och jag ska vara hemma med Leah I guess :P
Inget speciellt att fira tycker jag ..

Annars då?
Jodå, trött just nu men ska vänta tills lillan vaknar igen, då ska vi bjuda på mat (tutten)
byta blöja och mysa.. Lite massage på benen och fötterna(som hon älskar)
Sjunga lite och sen soooooova :)

Idag har hon varit jätte snäll, inte alls skrikig som igår och dagen innan det.
Jätte go, hon har ju haft magknip som vanligt, men lindrigt..

Anyway, ska kolla på ugly betty & vänta..

Tjingeling & god natt

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0