angående MÅL i livet


satt nyss och diskuterade med en vän om mål i livet..
Jag har flera..

1, skaffa ett jobb lagom till när Leah blivit 6 månader så jag kan börja jobba.
2, skaffa mig min hälso & frisvårds utbildning till hösten (distans)
3, Betala av alla mina skulder
4, Flytta till en enplansvilla med stor tomt
5, se min dotter växa upp och bli en självständig fotbollshuligan :P

Nja, det är några av mina mål..
Vill ju gifta mig, döpa lillan i februari, skaffa en till vovve, ev fler barn ..

Men det är ju en bra början iaf.
Nej .. Ska kanske duscha innan hon vaknar.. Eller?
Vet inte än.. Vi får se haha..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter som väldigt bra mål =) Men är det inte bättre att skaffa utbildning först och sen jobb? Det är lättare att plugga när dom är små för ju äldre dom blir desto aktivare blir dom och då har man ju inte så mycket tid att plugga:S

2009-10-28 @ 19:50:54
URL: http://bekizzens.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0