Sitter här


och myser i soffan med älsk.
Har nyss torkat upp sprutlackeringen i köket under bordet.
Hade det varit med i creme färg så hade det ju matchat köket .. Men det vart för mörkt för min smak..
Och nej...
Det var inte färg.. Bailey är lös i magen och orkade inte hålla sig så det hände en olycka ..

Har nyss tittat på Pist vakterna.
Dom är ju för härliga. Det har tagit några år för att vänja mig vid dom men sen dom dök upp i melodi festivalen..
Herregud va härliga dom är .. Haha..

Nu är det Sjukan på tv också .. skit roligt också..
Och jag som inte tycker om svenskt .. Men sånt här är klassade som klassiker för mig så sånt här ser jag med nöje.
Klassisk svensk komik.

Idag har älsk och jag turats om framför datan och spelet ..
Jag spelade guitar hero medans han kollade på youtube på datan..
Jag kollade bloggar medans han spelade Bad company .. haha.. Bra där va ;)

Anyway..
Han kräktes inatt..
Vart så grinig.. Han skulle kommit och lagt sig ett tag efter mig.. Och det var vid 12 tiden ..
Vid 4 vaknade jag till och då satt han fortfarande uppe och spelade.. Suck..
sa till han igen och han kom och lade sig..
Bad han stänga av tvn .. Det lös ju i hela jävla rummet..
Han gnällde tillbaka och envisades om att han hade gjort det.
Irriterat reste jag mig ur sängen för att göra det själv och det visade sig att tvn var avstängd..
Det var solen som lös in i rummet.. haha.. Suck .. Blåst? haha..

Hur som helst, han la sig ner och efter en halvtimma så sprang han upp och kräktes i toan..
MYS.. Det var bara vatten.. Han hade druckit whiskey innan så det var nog det som gjorde det .. haha..

Nej, nu ska jag titta på Sjukan och skratta lite till ;)

Ha en underbar fortsatt kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej! Har ni varit på Ultraljud än? Och isf kollade ni om det är en pojke eller flicka? Jag ska få en flicka i början på Augusti. Kram

2009-05-23 @ 20:56:32
URL: http://tjn.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0