pssst!


Om några min går jag in i V 17 och jag känner bebben tumlar runt otroligt mycket där inne..
Tror jag kände FÖRSTA sparken nyss när jag låg i badet!!!!

Trycker jag där nere där jag vet att  h*n ligger så känner jag hur det börjar bubbla,spritta och fladdra där inne :)


FÖR ER SOM TVIVLAR!!!

Så är det visst mycket möjligt att känna sånt i V 17.
Allt beror på vart moderkakans vägg ligger..
Så jag är inte hundra på att jag kände sparken så på utsidan, kan ha varit inbillning det får vi helt
enkelt veta den 18de då vi ska på ultra och får veta ifall den ligger bak eller fram.
Är den fram så var det definitivt en spark!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du tagit bort mig från din msn? men men. acca mig istället. Vet intedin msn.

2009-05-05 @ 12:48:27
Postat av: Grynet - mamma till hösten

Man kan absolut känna sånt tidigt :) Kände första sparken redan i vecka 15 :)

2009-05-09 @ 13:57:35
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Grynet - mamma till hösten

Jo det går bara bra för mig :) Magen växer mycket och han rör sig mycket:) Är beräknad den 24 september. Själv då?

2009-05-09 @ 15:22:03
URL: http://grynis.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0