Myser med Bailey


i soffan och zappar mellan kanalerna på tvn..
Finns ju ingenting värt att titta på.. Suck..

Ska snart hoppa in i ett bad för andra gången idag .. Foglossningen gör inte någon rättvisa idag ..
Vägrar att släppa.. Har ont i hela ljumsken på vänster sida och ut mot höften..
En ilande smärta som hugger till då och då .. Yrseln kommer och går som vanligt ..

Bailey har iaf blivit lite bättre i magen och älsklingen är på jobbet..
Är så himla sugen på morötter .. synd bara att jag ätit upp varenda en här hemma haha..

Idag har jag hållt mig på insidan .. Har inte haft ork eller lust till att gå ut förutom promenad med
Bailey såklart .

Var nere hos mamma en sväng och fikade snabbt men gick hem lika fort då jag mådde illa..
Hade ingen lust att tuppa av i porten som jag gjorde sist ..

Nej,  badet väntar som sagt men vi hörs imorgon tror jag .
Och jaaaa, jag ska ta tummen ur arslet och lägga in en ny magbild hehe
Ska också passa på att lägga in några fina bilder på min stora pojke :)
Han har ju vuxit en hel del sen jag lade ut en bild på honom.. Fick några fina bilder på honom, tack
och bock för det säger jag :)

Älsklingen kommer inte hem först vid 2 tiden men då ligger jag redan och sussar sött sen långt
innan.. Det är snart dags att knyta sig :)

Hörs vidare imorgon blogg läsare :)
God natt ♥

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0