kvällen


njuts framför tvn. Älsk och jag sitter och tittar på sagan om ringen 1 och imorgon blir det 2+3..
Vi sitter och dricker varm choklad under täcket och har precis proppat i oss lite mackor :)
Mumsigt var det :)

Tänk vad man kan njuta av dom små sakerna i livet ..
Älskar att bara få krypa upp bredvid min sötnos och bara vara.. Det är livet ..
Det är MYS :)

Imorgon ska vi hjälpas åt och fixa oredan i klädkammaren så vi kan stoppa in kläder och
lite skit :)

Och få ner lite annat skit i källaren och städa lite hemma :)
Om vädret tillåter så går vi nog ut en sväng med Bailey till stora eken :)
Men det återstår att se för att enligt ABC vädret så ska det bli som idag..
Regn.. usch.. Men det är perfekt för en städ dag.. eller?

Idag har älsk och jag också spelat lite guitar hero & Buzz.. Det var härligt :)

Nej, nu blir det film..Har precis börjat titta och jag vet att jag nog kommer att somna in i halva filmen..
Sagan om ringen har den inverkan på mig... Zzzzzzznoz faktor.. Har sett dom så många gånger jue :P

Ha en fortsatt bra kväll alla :)
Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njaa, är inte ut så mycket har ingen ork till det. Det har varit ganska mycket på sista tiden men har börjat varit ute nu :D :P

2009-05-20 @ 21:51:33
Postat av: Jeanette

Njaa, är inte ut så mycket har ingen ork till det. Det har varit ganska mycket på sista tiden men har börjat varit ute nu :D :P



2009-05-20 @ 21:51:50

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0