ännu en dag av lycka :)


Satt helt lugnt i sacco säcken på golvet och checka lite på datan, älsklingen på en stol brevid och spelar
bad company på ps3 .. Varför inte i soffan? Bailey har tagit upp hela platsen haha..

Hur som helst, satt helt lugn och surfade lite då jag kände en hård knuff..
Trodde jag inbillade mig så jag sket i det och fortsatte surfa..
Kände det en gång till och lade då min hand på magen för att känna efter ordentligt..
Jag brukar ju känna lillen ligga och snurra runt där inne men inte så här hårt..
Och ta mig tusan,visst kunde man känna sparken på utsidan!
Bad nilsson känna efter också..
Han satt ett tag med handen på min mage och kände efter och VIPS så kände han också en spark :)

LYCKA!!!
Älsklingen fick känna första sparken idag :)
Och jag fick känna det första gången på utsidan jag med :)
Sååååå himla läckert!!!

Ville bara dela med mig lite av min lycka..
Den enda lyckan jag har idag..

Har suttit sen imorse och räknat ned tiden .. Kl 16.30 ska jag in i duschen..
Varför just då? För då sätts varmvattnet på igen ... Eller ja, det ska göra det iaf..
ÄR SÅ SKITIG hela jag känns det som.. Usch..

Idag ska vi ner till mamma och fika och visa upp våra bilder på hennes kommande barnbarn :) WOHO :)

Och sussie, man får visst ta reda på könet på HS, varför skulle vi ljuga om det?

Idag blir det köttbullar och pommes till mat :)
Konstig blandning? Jo.. Men jag är sååå sugen på köttbullar och sugen på pommes så det blir det idag haha

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0