This day


Har varit lugn.
Vaknade imorse och gjorde ordning kaffe till älsk medans han gick ut med vovven.
Hjälpte honom att göra sig i ordning, dvs fixade hans hår och hjälpte han med skjortan
samt rollade av hans byxor från hundhår.. Sen så åkte han på sin mormors begravning.
När han kom hem så gjorde vi sällskap ut med vovven en sväng och sprang av honom lite
innan vi började med middagen.

Efter det så drog vi till hundrastgården i huddinge i regnet med kaffe och satte oss ute på bänken
medans Bailey sprang omkring och bara var hund. Vi blev blöta alla tre och till slut så började
det regna lite för mycket så vi åkte hem..
Men det var rätt mysigt att sitta ute i regnet i regnjacka och fika medans Bailey bara fick vara liksom.

Så nu sitter jag här framför datan och älsk framför tvspelet och tar det lugnt.
Bailey har snott husses plats i soffan, han ligger vid mina fötter och sover sött
medans husse får sitta på en stol :P

Min ljuvliga, underbara familj.
Ibland så glömmer jag bort hur lyckligt lottad jag är..

Har en fantastisk liten familj.
Bor tillsammans med min snygga, makalösa fästman och våran lilla bebis Bailey som snart
är 9 månader gammal.. Han är en knasig shar pei som vet vad han vill men är mattes bebis och
mattes älskling. Har alltid varit och kommer alltid att vara.
Och så har vi ett mirakel barn påväg som kommer förgylla vårat liv ännu mera.

Anledningen till att jag kallar det vårat mirakel barn är för att det gick så snabbt efter operationen
att jag blev gravid.. Otroligt..
Vårat Mirakel :)

Ska bli kul att gå på tillväxt ultra och se ifall det verkligen är en liten tös som ligger där inne :)
*Längtar*

Imorgon så ska vi åka en snabbis till Ikea och checka in lite barn saker :)
Lite saker till spjälsängen och så *ler*
Kan inte fatta att det snart bara är 3 månader kvar innan det är dags..
Det går så fort ..men ändå för långsamt hehe..

Sen ska vi passa på att storstäda hemma..
Nilsson är ledig hela helgen och det ska bli så skööööönt att ha honom hemma en HEL helg!
Bara ta det lugnt och bara vara med min älskling..
Det händer ibland när jag sitter och studerar honom att jag blir kär på nytt och det bara pirrar
i hela kroppen och jag inser hur UNDERBAR och FANTASTISK han är.
Hur lycklig jag är att jag har honom!!


Anyway ..
Ska väl ev kolla på film ikväll..
Har 3 st att välja mellan..
Monsters vs Aliens, Slaughter & Fast and furious.

En barnfilm, en skräckis och en action ..
Vad ska man välja liksom..
Tror jag tar skräckisen.. för på sista tiden har jag blivit jätte nojig och jätte lättskrämd..
Kan sitta och titta på hemsökta hus och bli jätte rädd och inte vilja att Jonny ska lämna min sida..
Och jag som typ ALDRIG blir skrämd.. Helt mysko..
Kan det vara hormonerna kanske? hmm..
Vad tror ni?

Slaughter
är en ny skräckfilm som kommit ut i år.. Verkar helt OK.. men det återstår att se :)
Den är baserad på verkliga händelser & sånna filmer tycker vi massa mycket om *ler*


Kanske till och med lyxar till det med lite popcorn... ska känna efter lite vad magen säger.. hihi

Nej, nu får ni ha det så bra!
God natt och sov så sött gummor & gubbar därute :)
TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0