kära anonyma läsare


din kommentar om att vi inte vet om det är en flicka eller inte...

Hade du läst längre ner i min blogg så har jag förklarat det där en gång men gör det en gång
till.. Bara för din skull..

När vi var på ultra frågade vi där och då sa barnmorskan att han trodde det var en flicka för att han hittade ingen
pille snopp..

Därför säger vi att det är en flicka MEN vi är väldigt noga med att påpeka att inget är till 100%!!
Vi ska dubbel kolla sen vid tillväxt UL och då får vi förhoppningsvid veta helt 100%.
Om nu HON ligger rätt och vi har turen med oss att hon för en gång skull ligger stilla..

Fick du ditt svar nu?
Nästa gång, skriv vem du är så slipper jag ödla min tid och mina inlägg på att svara ^^

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0