Dagens

Mående: Helt okej, en bra dag idag. Känner lite utav foglossningen men annars är det bra :)
Låt: Jump off - Lynx
Smink: Har inget på mig idag.
Klädsel: Tunna gråa mjukisar & en grå topp
Händelse: Älsklingen blev sparkad rätt på örat utav dåttra våran haha
Planer: Diska, kolla på film och bara ta det lugnt
Vill ha: En stor vanilj milkshake .. Mmmmmmmm
Saknad: Mamma :(
Fundering: Vilken film blir det idag :S
Bästa: Lyckades filma en spark ;) Hittar dock inte kabeln till kameran så det får vänta hehe
Mat: Kassler, potatis med champinjonsås ! MUMS!

________________________________________________________________________________________

Dagens skämt blir det inget utav för jag hittar inte boken :P
Har nyss ätit lite ravioli så vilar lite på maten medans jag tittar på The F word.
Ska snart starta en film och ställa mig och diska.
Vi har tvn så lägligt placerad i vardagsrummet att om jag vrider den så kan jag se den ute i köket hehe
Älska 40 tums platt tv eller vad ;)
Ska bli riktigt gott med kassler och champinjon sås idag alltså.
Vaknade imorse och bara VILLE ha det till middag.
Men vad i helskotta ska man äta imorgon då :S 
 
Äsch, det märker jag väl sen imorgon :P
Idag är iaf en bra dag.Känner mig motiverad för att städa och dona idag så det blir det ;)
Våran älskade dotter ligger som vanligt och sparkar på min blåsa så det är dags att
springa på toa :P

Hare bra gott folk :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om ni inte ens vet vad för kön de e varför skriva dotter?? :S

2009-06-13 @ 21:44:27

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0