Mys kväll (:


Igår när vi gått och lagt oss och Bailey somnat in.. Eller då Bailey TOK däckat .. Han var helt slut igår.
Vi var ju på en promis med honom igår och jonny sprang och hoppade med honom så lill skiten var
helt död. hehe. Så han sov tungt och länge idag. Skönt!

Hur som helst.

När vi gick och lade oss igår så låg jag och pojken tätt omslingrade med alla kroppsdelar
inklusive våra händer och bara pratade.. Om vad?
Om våran framtid.. Våra planer.. Hur vi vill att vårat liv tillsammans ska se ut..

Det var så mysigt.
Och gud va avslappnad man kände sig.
Vilken ro man kan få i kroppen av att prata om framtiden med personen man ska dela den med.

Härliga, underbara liv!!!


I övrigt så sover båda små skitarna hehe.
Både Nilsson och Bailey dvs..

Snart ska han få traska ut snabbt med lillen medans jag dukar fram frukost/lunch ..
Sen ska vi testa och gå ett annat håll idag med Lillen på hans promenad.

Jag ska även STOR STÄDA..
Försöka få tag i en tvätt tid så man blir av med det också.
Eller ja, det ska Jonny få göra. Han ska få tvätta och jag ska Städa.

Fick överdrag till sofforna av mamma som jag ska försöka få på också.

Blöder också som en jävla idiot.. Tycker fasiken min mens bara blir värre och värre.. Suck..

Nej ni, ska äta lite ostbågar och se klart på Unga mödrar (:

Tjoho sålänge!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0