Suplaiiiise :P


mamma ringde och frågade vad vi gjorde.. Jonny stod och lagade mat & jag matade lillan
och hade precis blött håret inför färgningen.

10 min senare var vi påväg till mamma för att hennes bil vägrade starta ...
Hela vägen ut till nacka åkte vi..
Kom hem vid halv 10 ungefär ...
Nu har vi iaf ätit & jag sitter med hårfärg i håret. Ska sköljas ut om ca 10 min :)

Barnpassningen gick jätte bra Btw :)
Lella skötte sig exemplariskt och Mellody med :)

Nej, är trött som fanken! Men måste vänta på att hårfärgen ska bli klar och
sen noppa ögonbrynen.. beror på hur mycket kl blir också..

Jonny ska lägga Leah nu, hon är kinkig, trött & hungrig hehe

neem ska sluta, håller på kollar på en film på 3an haha

Hörs imorgon efter all stress I guess :P

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0