Livet som Mamma & Matte


är underbart!
Livet som en ung mamma, ägare till en underbar shar pei, fästmö till en underbar "man"..
ÄR FANTASTISKT!!!

Är så himla nöjd med tillvaron idag.

fick ingen sammanhängande sömn inatt då lillan var på en hemskt humör..
Skötte henne själv då älsk skulle jobba idag. Han hjälpte mig en gång ..
Så när jag "vaknade" imorse var jag på ett hemskt jävla humör.

Men nu har det släppt..
Nu när älsk har åkt till jobbet & jag är åter igen ensam hemma med Leah & Bailey
så spred sig ett lugn.. Kan bero på att lillan sover och vovven med :P
Men är så nöjd med mitt liv.

Är så glad över att jag valde att behålla Leah.
Mitt liv kan bara bli bättre nu..
Lillan kommer växa och bli stor.. Bailey kommer bli mogen så småning om..
Nästa år ska jag börja jobba, plugga & betala av skulder.
Ta körkort, planera hus köp och annat kul.

Älskar livet!

2011 ska vi ta lån & köpa hus.. Vet ni hur mycket jag läääängtar!!!

LIFE IS WONDERFUL!

Today I have a HALLELULJA MOMENT :)


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0