Gamla bakgrunden


mest för att den är så fin och mysig och dels för att jag inte hittar någon annan som passar.
Skiter i om Becca har samma, min är en hel bild och hennes är flera små så :)

Ska alldeles strax ner till syster och sitta barnvakt åt Lella & Mellody.
Sussie & hennes man ska till Huddinge och köpa resterande utav julklappar.
Det unnar jag dom.
Lite ensamtid liksom :)

Jonny är påväg ut med hunden nu och jag är med en halv sovande Leah.

När dom kommer hem ska jag direkt hem, sätta i hårfärg & börja med maten & sammtidigt
städa ^^ På kvällen innan jag sover ska jag också noppa ögonbrynen.

Tidig uppgång imorgon, kl 8 ska vi upp ca. Skhlm öppnar vid 10 så vi tänkte vara
där lagom till öppning :)

Har en jätte skön huvudvärk :S

BTW, så är typ alla julklappar som var hemliga till jonny förstörda..
Den ena råkade han öppna så han vet att det är en upplevelse han får...
Den andra råkade jag försäga mig.. Eftersom han måste hämta ut paketen åt mig då
jag inte har giltig ID så ska han få koden så han kan hämta ut det.
Jag fick sms avin igår och sa till honom: Jag fick sms från teknikmagasinet, paketen har kommit,
påminn mig att inte radera det...
Lurade i honom att det var till Jaze därifrån.. Tror han fattade ..
Om inte så lär han göra det imorgon ^^
Men han vet iaf inte vad det är haha *S*

Leahs julklapp är bäst! Som hon ska ge sin kära far .. hehe

nej, dags att logga ut och vänta på gubben så jag kan gå ner igen..
Hoppas dom inte är borta sålänge, för nu börjar jag känna mig stressad ^^

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 03:59:20
URL: http://smsalåna.nu

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0