Feliz navidad!

(lyssnar på Celine Dions låt)

Snart är det ju juuuuuuuuuuuul bara 9 dagar kvar :)
Kikar in på min nedräknare varje dag och bara myyyyser vid tanken :)

Dom sista dagarna kommer bli stressiga.. Men det är det fasiken värt!

Den 18de ska jag köpa en utav älsk julklappar.. Sen är det bara 2 kvar som ska köpas den 23dje.
Sen har vi Filippa, Engla, Nowa, Jolly, Gerry och älsk pappa och latex mamma kvar ;)

Vi har bestämt nu att vi ska åka till Skärholmen för att shoppa det sista iaf.
Vi delar upp oss där och jag tar nog lillan i bärselet ..

Sen efter det drar vi snabbt till Willys och handlar julmat.
Älskar sista stressen innan jul..Älskar att handla i sista minuten..
Varför? Adrenalin kicken ;) Knuffas bland folk, sno leksaker och annat mitt
framför ögonen på folk som själva siktat sig in på just den saken som bara finns 1 kvar utav..
HÄRLIGA JULETIDER!!!!!!!!!!!!!!!

Ni anar inte huuur mycket jag längtar.. Speciellt efter att få se älsks blick när han
får dom 2 julklapparna han inte vet om hihi :) Vet att båda kommer vara uppskattade.
Det är 2 toppen julklappar.. Dom andra två han vet om är något han vill ha och behöver.

Herregud.. Juletid.. HÄÄÄRLIGA JULETID :)
Min favorit högtid.. Märks det? haha..

Det är snö och mys ute..
Fast idag fick jag erfara något som jag glömt.. Hur det är under vintertid i visättra..
Gården var full med blask.. Och nu.. IIIIIIIIIS! Slog på rumpan när jag skulle ut med Bailey
då han sprang fram till första bästa stolpe och ville kissa.. SWOOOOCH sa det,
och Matte drattade på arslet .. hahaha.. Det händer inte att dom sandar här så ofta..

Snart ska vi klä på Lillan som somnat nakenfis i enbart blöja i babysittern ..
Hon älskar att titta på tv. Speciellt när pappa eller mamma spelar ..
Så hon däckade till slut..

Natten var precis som dom övriga dagarna.. Ett helvete.. JÄÄVLA TÄNDER!!!
Och imorse fick jonny ta henne då jag var tvungen att springa in på toa och kräkas..
Fy faen va illa jag mådde.. Sen när han skulle lägga sig gungade sängen till och jag var
tvungen att springa igen.. Suck..
Somnade om till slut och vaknade 12 :S hahaha, nu är jag trött för att jag sovit för
mycket istället .. Livet som mamma är inte lätt alltså haha..

nej, ska njuta lite av min julmusik som spelar i mina hörlurar och kika
lite på bloggar som jag följer. Älsk sitter och spelar så han kan väl få sitta en stund..

Ha en bra dag :)

TJINGELING!

PS. är såååå nöjd med min blogg ;) DS.

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0