Det blir inte ett så långt inlägg


då jag är trött och lillan är kinkig..
Hon sover oroligt.. NOT FUN ^^

Igår fick hon sina första två sprutor..
Hon skrek tydligen jätte mycket & var skit ledsen :(
Jag var inte med för jag låg hemma sjuk, känner mig betydligt bättre idag
men känner redan nu att det börjar tjockna på igen i näsan :S DAMN IT!
Hon väger iaf nu 4890g och är 56 lång :) Mammas stora tjej :)

Den 28de ska vi tillbaka och då på Matsamtal :)
Om två veckor ca är Leah hela 3 månader gammal och då ska vi låta henne testa
MANGO PURÈ för första gången :) WOHO :)
Hon ska ju bara få toppen på en tesked till och börja med och sen utökar vi långsamt..

Läste i en blogg att man ska blanda första måltiderna med modersmjölkersättning ^^
Vad hon nu fått den dumma idén ifrån kan man ju undra, det har jag då aldrig hört
eller fått lära mig ^^ men men ..

Julen var UNDERBAR! Stressig men UNDERBAR!
Ska lägga in lite fina bilder imorgon kväll då man kanske har lite tid och Leah kanske
är på bättre humör :)

Jonny fick mig nyss spela Bad Company.. Krigs spel.. Helt OK, så ska fortsätta imorgon :)
Han är ju överlycklig kan jag ju säga.. Han har tjatat ett X antal månader så ..
Han utmanade mig att bli bättre än honom så nu jävlar ska det tränas ;) haha *S*

Efter nyår kommer ju min nya blogg igång också, väntar bara på att designen och så ska
bli färdig.. Ett jävla jobb :S men nu satans!

Min nya blogg kommer som sagt handla om en ny början på det nya året.
En helt ny start för mig i livet som Mamma bland annat..
En massa skojsigt kommer finnas där bland annat förlossnings berättelsen ect :) KUL VA :)
Har fixat så jag kan lägga in foton varje dag på Leah & våran vardag :)
Den kommer heta mammaroll.blogg.se :) För er som är nyfikna :P
Än sålänge är det lösen på den så det är ingen idé ni går in och tittar än.

Efter nyår någongång blir den fixad och startas upp, säger till då för då säger jag ju hej svejs här ;)
Kommer som sagt ha kvar denna för den går ju hela 2 år tillbaka snart och mycket fina minnen
finns här!

Nej, dags att sluta.
Hörs imorgon igen kanske ..

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0