skit?



det går ju inte och ladda upp bilder :S jävla blogg och strula då .. :(
Ville ju sätta in några haircuts..
Vill ändra min frisyr.. IGEN :p

anyway..

Idag var jag med gerpa till tandläkaren.. Fick sån jävla ångest när jag var därinne..
Fy faen för tandläkarskräck säger jag bara..
Det gick iaf bra och jag ska med han den 25te november igen om jag kan ta ledigt då ..

tror jag ska anmäla mig till barn och fritids kursen ..
Vet inte om jag ska börja plugga nu eller om jag ska vänta några år och
ta körkort och det först ? hmm..
Får nog tänka en stund till på den saken tror jag ..

Satt och lyssnade på jul låtar igen .. HAHA... elvis är ju för grym .. (:
GUD vad jag längtar till att julpyssla och göra det jul mysigt här hemma.. hihi..

Ska storstäda idag.. Hoppas att pauli kommer förbi en sväng imorgon också och
hjälper oss flytta på tv apparaterna.. Vill inte att jonny lyfter den andra tunga klumpen själv..

Annars så händer det inte så värst mycket idag tyvärr..
Eller jag ska ev försöka sluta röka idag .. ^^
Lyckat? nja..

Pojken ska släppa av mig vid willys påväg till jobbet så jag kan handla hem lite saker..
Sen ska jag hem.. Boka tvätt tid och sätta igång med disk och annat kul här hemma..

Skriver några rader till senare då bloggen vill ladda upp mina attans bilder :)

hare bra fellow bloggers *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0