night life :P


ännu ett inlägg, ja men visst serrö (:

Äsch, ni tröttnar aldrig på mig iaf så vad spelar det för roll (:

Säger bara en sak.. Vi måste tvätta oftare .. 7 maskiner senare var jag klar.. SUCK..
Och vi har fortfarande 2 maskiner kvar .. LE FUCK :P

Vad har jag gjort ikväll.. Efter matlagningen och tvättningen så gav jag upp..
Hade laddat ner en film igår..  Altered.. så jag poppade popcorn, laddade upp med choklad
och saft och satte på den vettni :D
Den var sådär.. handlar om aliens.. En B film men en rätt cool B film..


sen slet jag mig själv från tvn och hoppade in i duschen snabbt..
så nu sitter jag här.. Ny duschad och härlig och min söta pojke är påväg hem (:
Han har varit på donken (igen) och kommer hem med en Mcflurry till mig och en Milkshake.
Den tänkte jag stoppa i kylen o dricka imorgon :p
Vi ska slänga oss under täcket och titta på DINOSAUR (:
Den är ju bara för bra och min älskling har ju inte sett den än ..
Så nu är det dags.. Han är ju ändå ledig nu i 2 dagar så (:
Vad ska vi hitta på när han är ledig? det får ni vänta med spänning och läsa imorgon..
Är för seg för att skriva det nu .. Är seg men pigg.. make any sence?
Nej fy fasiken vad jag babblar i nattmössan..

Ni får en fin bild av filmen vi ska titta på och med det så säger jag:
 GODNATT *


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0