mysig lördag (:


hej hopp alla glada bloggare (:

Idag är det ju lördag? fest på G eller?
Nej inte riktigt, blir en mysig hemma kväll med pojken igen.. (:
Vin, varmt bad och en bra film (; blir toppen..

vad har vi hittat på idag då?
Jo, vi var i skärholmen och tittade på ringar och storlekar ..
Jag har 16 och pojken min 19 .. Skillnad va.. Insåg hur små fingrar jag egentligen har .. hmm..

Var nyss ute o titta på brorsan när han körde sin bil (:
 
det syns att min bror älskar mig va .. ^^ hahaha..

Fort går det och jäklar vad han drog på (: kul att se vetja ..
och min söta pojke såg helt facinerad ut haha..

Vi var en sväng hos A och M också i vårberg. Var trevligt att träffa dom också..
M rekommenderade en guld butik inne i stan som sålde samma guldringar vi ville
ha på guldfynd för halva deras pris.. Och då ingår dessutom gravyr :O
Så dit ska vi ev imorgon (:

Hur som helst, ska snart sätta igång med tvätten, dels för att lägenheten luktar surt pga
min brors stinkande strumpor.. Och dels för att det ska vara klart till imorgon när min
kära mor kommer hem (: Hon landar imorgon någon gång på eftermiddagen så (:
Har saknat henne lite granna.. Men det ska bli skönt att få sova HEMMA ..

Imorgon ska vi även göra någonting jag inte har gjort på år och dagar .. 
                                     
                                    BINGOLOTTO (: YEEEEI (:

Ska bli skit kul faktiskt.. Speciellt nu när Lotta är programledare..

Nej, nu ska jag väl sätta igång.. Ska bara skicka ett mail till Dumma nordea och
kolla lite saker på jysk och jotex (:

Och för att komma in på ett helt annat samtalsämne så längtar jag efter jul
som fanken.. ska bli kul att shoppa jul saker hem till oss..
Har redan tittat ut en julkrubba som jag vill ha (:

Ska göra det som ska göras nu men ni får ha en fortsatt trevlig lördag
så hörs vi säkert vid lite senare (:

Ha ett bra liv då *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0