Monday already :)



Shit vad tiden går fort .. dagarna susar förbi och man hinner ju inte med någonting ..
Idag har vi varit på willys en snabbis och handelsbanken och fixat lite med pojkens e legitimation..
Gick hur bra och smidigt som helst .. (:

Nu sitter jag här vid datan, i sängen och pojken vid fotändan och spelar ..
Ovanligt? hehe.. Det är ju helt klart standart för oss iaf..

Vad har hänt under helgen då ? inte ett skit haha..
S var ju här igår.. Skit mysigt (:

Väntar på att jobbet ska ringa .. Om dom ringer.. Ringer dom inte innan 16 så ringer jag ..

Annars då?
Jo, ska ju förnya hela min blogg, så att den matchar min nya livsstil liksom (:

Har mkt planerat .. Och jag LÄNGTAR efter att få komma igång med allt..
Jobbet, träningen, den nyttiga maten .. Nya umgänges kretsen jag skapat mig hehe..
Självklart bara killar men .. Vadå (a) pojken har ju inget emot det så .. why not?

Ska iaf skapa nya kategoriet .. Sätta in en spalt som handlar om vem jag är bla..
Och sen några nyttiga mat tips ect .. Ska bli jätte kul och jag är helt överlycklig..

Pojken min ska också börja Gäst blogga här WEI (: typ en gång i veckan och vi ska även skriva
om Månadens snabb mat tips.. hehe.. En gång i månaden ska vi nämligen äta snabb mat ..
Och då ska vi testa olika saker på olika snabbmats resturanger här runtomkring (:
Så håll ögonen öppna vetja (: hihi ..

en hel del ska ändras på min blogg så håll utkik .. hihi

nej dags att packa ihop och planera lite till..

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare (:

Adios Fellow Blogger *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0