måndag kväll



vad bjuder kvällen på för roligheter då?
nja, skulle egentligen städa.. Det behövs.. Förstår inte vart alla dessa jäkla kläder kommer ifrån?!
Det mesta är ju dessutom mitt. dom måste krypa fram när jag inte är hemma eller nått.. ?

Hur som helst..
Skippade städningen, tänkte att HAN ska få hjälpa till för en gångs skull..
Har skämt bort han för mycket ..
Så nu ska jag sluta med det ..
Det märks att han har fått allt serverat .. Han är lite bortskämd pojken min ^^
Så från och med nu, får han fixa matlåder och sådant själv och hjälpa till i hushållet ..
Visserligen har jag bara gått hemma den senaste månaden...
men nu börjar jag snart jobba igen och då kommer det FÖRMODLIGEN se för TASKIGT
ut hemma hos oss så det är lika bra han lär sig liksom :P

Ikväll ska jag istället för att städa..
Kolla på filmer..

Tittade nyss klart på Alvin and the chip munks.. mysig film med söta små lurviga saker (:
fast .. skulle 3 jordekorrar dyka upp här och PRATA.. skulle jag skrika mig hes..
Skulle skrika fastän dom inte pratade.. Låser ju in mig på toa varje gång en Nattfjäril kommer :P

Ska se på the girl next door nu ..  Och efter det så blir det Bee movie .. om jag orkar ..
ska slänga mig i en dusch först ..
Är helt slut.. Fastän jag inte gjort något speciellt idag.. Åkt bil bara .. haha
och den här satans huvudvärken som bara VÄGRAR släppa efter 4 dagar.. Sitter i ..
så det hjälper ju inte ..

Imorgon ska jag möta bror min kl 8 .. JIPPI ^^
Han ska till tandläkaren och han är precis som mig..
GIFTIG tandläkar skräck .. så det ser vi ju ifram emot.. NOT ^^

Hur som helst så ska jag avsluta kvällen med att säga

TJINGELING*

Kommentarer
Postat av: robin fröström

Gillar din bakgrund =)

2008-10-20 @ 22:13:11
URL: http://www.stilrobin.com
Postat av: Jennie

joo jag har sett den :) den filmen är sjukt bra. aah tack så mkt, flyttar på lördag, så himmla skönt :) 100 kvm så nice :) haha jadå, bra fåga, aldrig att jag bior med någon i en 1 igen, så sjukt jobbigt. haha nej jag vet, alltid skitigt oavsätt

hur mycket man städar :) ja jag orkar ju inte, tillslut.. :):)

Kram

2008-10-21 @ 11:26:40
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0