Lista?

1. Fullständigt namn? -  Madeleine Sandra Linder Jacobsen
2. Exakt ålder? - 20 år
3. Vart bor du? - Tullinge
4. Bor tillsammans med? - Min sambo och blivande fästman Jonny (:
5. Husdjur? - förutom våran nalle? ingen..
6. Färg på ditt hus? - Beigt?
7. När är du född? - 21 april 1988
8. Klass? - går in min egen haha
9. Vilket år tar du studenten? - så fort jag börjar plugga igen ..
10. Något jobb? - japp.. Inom äldreomsorgen
11. När ska du sova ikväll? - efter killen och jag har nuppat :P
13. Duschat idag? - japp för ca 2 timmar sen .. Alltid ren o fin vettu :)
14. Kramat någon idag? - flera gånger.. Älskar att kramas med pojken min
15. Pussat någon idag? - självklart... massa mycket!
16. Vad har du ätit? - 1 smörgås, en halv pizza och en halv chipspåse
17. Dagens klädsel? - mjukis byxor, långt tajt linne, vit ylle halsduk och vit mössa
18. Dagens smink? - inte idag ..
19. Dagens sötnos? - min pojkvän såklart
20. Dagens roligaste? - öhm.. när jag låg och sög på min pojkväns tunga haha
21. Har du många vänner? -  nära och kära ja..
22. Hur många har du kysst? - höhö, och det ska man hålla koll på?
23. Vem kramade du senast? - pojken min
24. Vem pussade du senast? - åter igen.. Pojken min..
25. Hur många har varit otrogna med dig? - haha, noll koll?!
27. Har du pojk-/flickvän? - japp och snart blivande fästman (:
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Frugan
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - mobilen är på rymmen.. So .. Dont know

FAVORIT:
31. Film?
- har ett par .. men för tillfället är det självklart The notebook.
32. Låt? - shit, har en hel lista med sånna.. Men Aerosmith-dont wanna miss a thing.. (our song)
33. Mat? - hmm.. beror ju lite på vad jag är sugen på ..
34. Dryck? - KAFFE !!! hehe (a)
35. Stad? - stockholm
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - hmm jadu när jag gick i grundskola var det Svenska och Engelska
40. År? - 2008.. (15/3) Träffade min andra hälft då ju :$

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0