hoppas på sex ikväll ?


just nu halv ligger jag i sängen(bloggar såklart), pojken sitter i fotändan och spelar ..
Pauli sitter i soffan och tittar på ..

Vi åt en halv god soppa idag .. Fisk soppa från knorr.. Not so good.. Pojken tyckte den var för söt.
Jag åt inte så mycket .. Hade proppat i min massa salta pinnar innan så :P haha..

Vi såg nyss på What happens in vegas och frugan den var inte så jätte dålig..
Det var helt okej faktiskt.. Försökte hitta en ny skräckis o ladda ner.. Men no luck ..
Förslag?

Hur som helst ..
Ikväll händer det inte så värst mkt..
Pojken och jag ska poppa popcorn och ligga i sängen och mysa till tokyo drift..
Han har inte sett den än så .. Det blir väl kvällens film.. Om jag får som jag vill ska vi väl se
Definitely Maybe..

Sen hoppas ju jag på sex ikväll.. haha..
Innan imorse hade jag väntat i typ 2 veckor.. Varför?
Pojken har varit så stressad när det gäller lägehet och hur jag har mått så han har helt enkelt inte
varit på humör.. Vad han fick för jäkla ryck imorse vet jag inte men det är jag Tacksam över..
BELIEVE ME! (:

Annars då?
Allt bra med er där ute i blogg världen?
Skriv en rad eller två och berätta hur eran kväll ser ut?
Ni kanske drar ut och festar? det är ju trots allt lill lördag ? hihi..
Tell me about it! Och om ni går ut ikväll.. Sup åt mig också ;D hehe

Nej, ska sluta och leta ett tag till efter en film, men sen ger jag upp..

Hugs and Kisses to all of my fellow bloggers out there (:

kan dela med mig av en liten bild på älsklingen (igen)
                        

Ser ni vad det föreställer? Har målat med mina fina naglar på honom igen .. haha
Är man lätt road så är man .. Det ska iaf föreställa en fin trekants bikini och lite rivmärken :P
Klicka på bilden och take a look :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha va de mig du menade att jag skulle se den filmen eller? haha jodå, gör de du :):) hahaha

2008-10-22 @ 21:56:00
URL: http://absolutjennie.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej Sötnos =) Ladda ner The midnight meat train. Den verkar va helt okej. Handlar om en fotograf som letar efter en mördare som kallar sig "subway butcher". Håller på och laddar ner den nu =)



Älskar dig,hjärtat <3

2008-10-23 @ 09:47:21
Postat av: Jennie

hahah då ska jag ta och ladda nr den filmen om den va så bra, har ju läst alla dom därböckerna om pojken som kallades det :)

2008-10-23 @ 10:04:43
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0