god kväll då (:


Nu har pojkarna åkt härifrån efter att ha mofflat i sig tre chips påsar och godiset JAG fick ^^
haha, så jävla söta dom där tre..
Simon och Mattsson låg och hånglade i sängen och patrik och jag satt o tittade film
haha.. Så mkt för att umgås va .. HAHA.. (båda är homosexuella)
filmen var (som jag misstänkte) dålig men gick väl ann att titta på .. hur som helst ..

Nu sitter jag åter igen ensam och bloggar :P

Vad tycker ni om min fina blogg? den är under bearbetning.. Så den är ju långt ifrån klar
men jag gillade bakgrunden.. Lite småhöstigt sådär (:

Hösten är ju verkligen här.. Löven skiftar i fina färger på träden och landar sedan
på marken för att virrvla runt våra fötter när vi är ute och går..
Jag vet inte om ni har märkt det men det börjar bli allt mörkare ute..
Det tycker vi inte om..

Imorgon.. Imorgon..
Vad händer då? ..
Ska tvätta.. och sen .. tvätta klart :P
Har inte så mkt för mig imorgon som vanligt faktiskt .. haha..

eller jooo.. Pauli ska komma förbi med några sexiga underkläder till mig.. hihi
Varför? ingen aning.. Han hade hittat något och tyckte jag skulle testa det ..

Snart är det LÖRDAG (:
Bio dags och bilkoll (:
Vi ska ju åka och titta på bilen då (:
Och gå på bio med frugan och hennes lilla älskling.. hihi
Håller med dig frugan, hoppas han får det roligt också med tanke på att han inte direkt
hoppar av glädje när man nämner skräckis .. haha.. men är "tintin" med så är det nog OK (:

Du blev förresten JÄTTE fin i din lugg (:
Ni ska se henne.. Skit söt är hon (:

Nej, ska faktiskt krypa ner LÅNGT under täcket och titta på film i väntan på att
MIN älskling slutar (: dvs vid kvart över tolv..
ska försöka få han att köpa en liten happy meal till mig och ev en glass :$
Våran favvo resturang (: We´re lovin it (:


P o K på er sötnosar *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0