Glad dag idag (:


Idag är är toppen dag idag ..
Allt bara rullar på ..
Livet i allmänhet är bara går bara så bra just nu (:
Pojken och jag satt och planerade igår..

Vi ska ju förlova oss nästa månad dvs om 28 dagar (: hihi
Och nästa år ska vi gifta oss (: haha, fort fram? nja, jag vet .. Men som han och jag brukar säga:
Känns det rätt så gör det ! hihi, jag och pojken är iaf skit lyckliga..
Och efter det så ska vi skaffa en massa barn (: Jag vill ju ha minst 4 och pojken minst 2.
Men det får tiden utvisa (:

Som sagt så kmr jag ev få börja mitt vikare jobb nästa vecka om allt går som planerat och så..
Bara ett vikarie jobb tänker väl ni.. Ja, det är en bra början och visar man framfötterna så
finns fast anställning med på listan vetja (: Det är bara att jobba hårt och visa min bästa sida (:

Skickade nyss efter information om distans kurser inom barn och fritid..
Det finns kurser lediga så det är bara hålla tummarna på att jag kommer in (:

Ska också så fort jag fått papper på mitt jobb, betala mina små skulder.. Ska bli skönt att
bli av med dom.. Och när det är klart så står Körkort och Bil på listan (:
Det är det ju inte så jätte bråttom med, men ska öppna ett spar konto så
fort pengarna börjar rulla in och skulderna är betalda (:

Pojken och jag har planerat det mesta förstår ni så (:
Det känns så himla bra. Så himla rätt..

Just nu sitter han och Gerpa i vardags rummet ..
 
Pojken läser instruktion till bilen ovan ..
 
Och Gerpa sitter och spelar spel :P 

Visst är dom tråkiga ? Ska jag säga som sitter o bloggar men ändå .. (:

kanske ska rapportera om filmerna vi såg ?

Timber Falls var faktiskt helt okej, lite små äcklig vissa delar..
men den är absolut värd att se enligt mig, och jag är väldigt kräsen när det gäller skräck..

Babylon A.d såg jag inte hela utav låg och små sov men enligt pojken min och brors
så var den lite halvt förrvirrande och inte alls så bra .. Men vadå, VIN DIESEL (: 10 poäng :P

Ikväll ska vi se The Cottage .. en skräck/komedi .. Verkar skit rolig och små äcklig så why not?
Måste ju ge den en chans med (: Vill ni se trailern?
http://www.youtube.com/watch?v=q1DIFtBcozI
Rätt rolig faktiskt haha, låten är ju bäst hahahahaha!

Nej, ska faktiskt dricka yttligare en kopp kaffe och ta en smoke ..
Jag vet, ska sluta röka, men det är vid månads skiftet (:

Hare fellow bloggers (:

___________________________________________________________________________________

ville bara uppdatera och säga att filmen var en total besvikelse och vad ni än gör..
LADDA INTE NER DENNA FILM!!!!

natti natti

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0