Fredag idag (:


fredag för mig innebär fredags mys på hög nivå :D
inget festande, inge alkohol.. eller nja, vi ska ju dricka vin så .. Det räknas ju .. hihi..

Idag var jag på intervjun och det gick jätte bra (:
Dom ska ringa mina referenser men hon sa att det praktiskt taget var hundra procent
säkert att jag skulle få jobbet ändå så (:

Idag är en bra dag .. Har inte kräkts nått.. Yrsel men annars bra .. hihi..
Var uppe en sväng till Visättra skolan och träffade Jocke Pocke (: och lite andra
gamla söta lärare..  Och ta mig TUSAN var dom bygger om där uppe!!!
Omvägar överallt, galler och stora jäkla maskiner som gräver och bygger..
Helskotta säger jag bara.. Eleverna kan ju inte direkt trivas i det kaoset.. Det skulle inte jag ..

När vi kom hem gick vi och köpte kaffe och fika bröd, satte och på balkongen i
det här fina höstvädret .. Solen sken ju på oss, så det var mysigt (:

Nu sitter jag och bloggar som vanligt och pojken flög nyss helikopter ..
Nu sitter han bredvid mig och tjuvkikar :P en bild kanske lockar ? hihi



visst är han söt :P koncentrerad snubbe :P hahaha..

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe .. Om jag hinner i mitt sjungande :P
Daughtry äger :D hihi..

Om ni är smarta så tittar ni in på http://kenzas.se och grattar henne för Blogg priset (:
och kanske snabbt besöker frugans blogg och kikar på hennes fina header (:
http://bekizzens.blogg.se

hare GÖTTANENS *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0