dagens bravader


vad ska vi i våran lilla familj hitta på idag då undrar ni säkert.. haha

Just nu så har jag en sockerkaka i ugnen och snart ska en till in..
Sen ska jag laga mat :D
Pasta med ostsås står på menyn idag vetja :D

Efter det ska vi koka kaffe, hälla det i en termos, packa ner sockerkakan
och dra på fotbollsträning.. :D

Efter det ska vi till donken o fika för att sedan dra vidare till
Frugan och hennes lilla man.. haha
Där ska vi väl antagligen fika igen och sen åka hem för att titta på film..
Vilken? bra fråga .. Håller på letar efter någon bra film men har inte lyckats att hitta någon än..

Imorgon ska vi möblera igen och få det sista klart..
Vi ska ev åka och hälsa på min Kära mormor medans vi ändå är på G .. hihi
ska bli kul, har inte träffat dom på jätte länge .. :)

nej, ska fixa med maten strax och fortsätta mitt sökande efter en bra film.. (:

Puss o kram, skriver några rader ikväll :D

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0