är så seg!


Har fortfarande inte kommit in i duschen :s
men har satt på vattnet nu så det ska bli ångit och mysigt i dusch rummet .. hihi (:

Efter det blir det filmen och varm choklad..
Fastnade framför tvn fast det var en skit serie ..
Så har bara suttit vid datan och kollat på tv..

TRÅKIGT LIV?

är så jävla trött att ögonen går i kors MEN jag kan inte sova..
har ingen ro i kroppen :S

jäkla skit..

Laddar ner en film till syrran och mig.. En som min lillesyrra VÄNTAT på att få se..
HIGH SCHOOL MUSICAL 3 :P
Jag är inte direkt en fantast .. men syrran är så .. :P
Medans vi tittar på den imorgon så ska pojken min hälsa på Pauli och hans nya impreza :)
Så vi får lite lonely time (:

har mer vi ska göra imorgon BTW.. Åka till city gross och betala hyran .. haha..
Wei :P

Äsch, vi vet ju vad vi ska ha och så .. So why not (:

Ska faktiskt försöka palla mitt arsle in i duschen nu ..

Skriver nog imorgon :)

Good night Fellow Bloggers *


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0