ah tja!


läget ? jorå gött på min sida om stan också (:

För ca en halvtimma sen lämnade jag av min kära mor vid tåget ..
Så nu sitter hon halvvägs till arlanda min älskade mamma och
inom ett par timmar kommer hon vara nere i varma Tunisien (:

Är glad för hennes skull. Hon behöver den här semestern, hon förtjänar den (:
Önskar henne allt gott och det är kul att hon äntligen tagit den här resan och bli
helt barnfri :D Bara vara sig själv och slappna av med hennes bästa väninna (:
Rida kamel och bo i grottor eller va tusan hon babblade om :P haha..

Hur som helst..

Sitter här, ensam hos mamma.
Nu är jonny och jag som sagt lägenhetsvakter i en vecka..
Och jag har lite att göra den här veckan också så ..

Imorgon ska vi snabbt hem och hämta lite saker..
Vi hann inte det idag, vi gjorde mamma sällskap i huddinge istället.. (:

Sen ska vi hem hit, a´la visättra och laga mat och äta lite med min lillebrorsa (:

På måndag är pojken ledig så då ska vi först åka till Din Bil och titta på våran EV
nya bil (: vi ska kolla priser och fråga lite frågor..

Efter det ska vi åka till mormor och köra henne fram och tillbaka till ikea..
Om den envisa gamla damen går med på det ..
Hon är som en treåring.. KAN SJÄLV ^^ ..

Sen ska vi kika lite på ringar ..

Så måndagen är planerad vetja ..

Nej, ska slänga mig i sängen, spela GTA på psp tills pojken kommer hit vid ett.
Ska visa han vart mamma har sin parkeringsplats i garaget.. (:


Ha ett bra liv då *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0