sista kvällen :(


Sitter nu hemma hos mamma och fösöker hålla mig någolunda vaken..
Känns lite meningslöst att gå o sova nu när jag ändå ska upp om drygt
3 timmar för att åka till arlanda med mamma och lämna av min syster :(

Så nu är det officiellt sista kvällen som MinMin är hemma :(
Hon springer runt som en tok och letar efter någon väska hon ska låna
som tydligen jag har.. Ingen aning vad hon pratar om :S Men men ..

Är så avundsjuk för att hon ska åka .. Jag vill ju också åka till min
älskade grek familj därnere :(
Tänkte passa på att visa några gamla bilder från grekland ..



                                        

Bilderna högst upp är från fina kos, sen är det min syster och hennes dotter,
min lilla grek familj :D Sen är det deras bebis Tedy (: Sen grekiska flaggan såklart (:

Hur som helst kommer det kännas otroligt tomt ..
Ska hjälpa syster yster att leta väska nu men ha en fortsatt trevlig kväll !

Puss o kramar!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0