Lever livet (:


Fy faen vad allt känns bra och normalt för en gångs skull.

Kan inte förstå att det gått 2 månader sen jag blev tillsammans med den
finaste pojken på jorden.. Och 4 månader sen vi började umgås..
Tiden rusar förbi och jag njuter minst sagt för varje sekund som går!

Idag händer det inte så värst mycket ..
Ska precis spela Wii spel med bror min och senare färga håret på syrran.
Båda är lite syster kära idag :$ Gulligt värre (:

Annars så ska jag väl bara umgås med fammen tills pojken slutar vid 21.
Imorgon så jobbar jag och i helgen blir det nog intro.

F.r.o.m nästa helg jobbar jag varje helg augusti ut.
Gör inte mig något.
Vi har börjar spara ihop till möbler och what not så det är bara bra .
Ska också köpa ny mobil.. Vet bara inte vilken än :S

Dags att sluta skriva och börja spela :D
Uppdatering sker väl någon gång i veckan eller i helgen (:

Pussisar 

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0