höhö ;D


Här sitter man IGEN, som vanligt hemma hos mamma med syster yster min..
Hon sitter i soffan och suger på en tops och sin ögonfransböjare o flummar..
HAHA..
Laddar in några nya låtar på mp3 o så bara..

Anledningen till att jag är här e för att jag ska åka med mammsa o henne till Citygross
och tumba.. Tumba för att handla godis och citygross för att handla saker
som hon ska ha med sig till grekland. (:
Hon åker ju snart :( Fy faen va tomt det kommer bli..

Men men ..

Idag hade pojken delad tjänst så han var hemma en stund på förmiddagen, han åt
o sen åkte vi till Willys för att handla dagen maträtt..

Imorgon är han ledig o då ska vi åka o stor handla och bara vara med varandra!
Ska bli så jävla skönt, för med hans konstiga tider han jobbar så har inte fröken
fått som hon vill dvs inte fått lika mycket sex som hon egentligen vill ha..
Det var faen 2 dagar sen :S Men ikväll så .. Och hela dagen imorgon ;D

Kändes som jag hade ett ton att skriva men fick hjärnsläpp :S

Ni får titta på den här grymt roliga bilden istället :P

PUSS O KRAM ! *

                   


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0