hallå där köp hallon?


Strax vid centrum där jag jobbar satt dom alltid och sålde Jordgubbar som fröken
Madeleine var snabb att handla :$ Men nu säljer dom också Hallon? :S
Förstår mig inte på folk som kan tycka hallon är gott .. Ville bara påpeka det .. ^^

Den här veckan har varit lugnt, jobbade i torsdags, ledig fredag och jobbade igår..
Hade intro igår för omvårdnad. Shit vad kul jag hade. Malin, min arbetskollega och jag
har jätte mycket gemensamt visade det sig och tanterna var hur gulliga och
rara som helst .. Inte ett dugg svårt :D Riktigt roligt var det iaf.

Nu är jag iaf ledig fram tills på tors. Sen jobbar jag hela helgen.
Ska söka ett till jobb så jag har något att göra under veckodagarna när
jag är ledig från jobbet i nacka. Så att jag håller bollen rullandes.
Jag och pojken har så mycket planerat så vi behöver alla pengar vi kan få..

Vi letar ju tex lgh tillsammans.. Vi övningskör, han/vi ska köpa ny bil..
Och så finns det ju en sak till som dom flesta vet om att vi ska göra
men som jag väljer att inte skriva här...

Hur som helst ..

Med mig är det annars guld och gröna skogar förutom att pojken gått och smittat
ner mig med världens hosta.. SUCK..
Han ligger själv med världens slemhosta, kvälvningar och kallsvettas..
Hoppas bara han kryar på sig snart..
Tvingade han att ligga till sängs igår men det slutade ju med att jag
somnade istället och att han väckte mig och sa att maten var klar ..
Låg yrvaken och sa att vi har ju ätit mat ..
Nej svarade han och jag (så övertygad som jag var) käftade emot och sa att vi
visst hade gjort det .. Vilket vi inte hade.. Måste ha drömt det :s

Iaf, dags att sluta sitta här o lata mig. Ska ut, ta en cigg och försöka koppla av.

Puss på er allihoppa :D Kram!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0