Fredag (;



FREDAG ÄNTLIGEN FREDAG !

Säger hon som inte har ett skit planerat inför helgen .. HAHA..
Jonny jobbar, jag skulle jobbat men eftersom jag fortfarande hostar som en
Gud vet vad .. Så får jag inte jobba..

Hur som helst..

Vad har fröken haft för sig?
Not much, nu sitter jag här som vanligt hemma hos mamma med
min älskade syster yster MinMin .. Försöker spendera så mkt
tid med henne som möjligt för nästa fredag åker hon till Grekland och är
borta fram till September ..
Hon åker ner till min andra syster och hennes famme.. VILL JU OCKSÅ!
Saknar min syster som in i BOMBEN ska ni veta !!!
Men hon kommer sammtidigt som MinMin (: Då blir jag glad för då
blir det en massa fika och en massa prat (: Plus att hon ska få träffa Jonny ..
Lite nervös över det ja .. Men .. Jag tror det kommer gå jätte bra eftersom
han charmat in sig så bra hos resten av min familj haha!

Vi har BTW fått våra Sambo ringar (: Jätte fina är dom (:
Känns kontigt att ha den på sig så jag typ pillar på den hela tiden :P
Men vänjer mig nog snart vetja (: Glad som tusan är jag iaf!
Och EXTEMT lycklig :D

Har ev landat en till timmanställning (: YEI :D
Vi får väl se ;D

Idag ska MinMin hem till oss på middag, Jonny ska laga GODASTE
marinerade Fläskfilén i ugnen (: MUMS *

Nej, ska sluta skriva. har nog inte så mkt mer att tillägga ..
Pratar med Greksyrran nu så..

ADIA*








Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0