seg kväll


sitter här och har glott på tv halva dagen ..
ett päron till farsa firar jul bjuds det på just nu, bakar peppar kakor också haha..
"NU!?!?! " var pojkens reaktion.. Ja men vadå? finns det någon speciell tid man ska baka
pepparkakor på ? haha.. Hade tråkigt så jag bakade drygt 10 st .
Ska ju baka på söndag med pojken så det kändes rätt lönlöst att göra allt jobb själv ;)

Maten blev helt okej idag med. Syrran åt som en gris iaf haha..
Just nu är det mjöl på hela bordet så ska torka bort det och duka undan..

Annars så sitter jag här ensam och uttråkad med mitt tomma glas där det brukade vara
julmust i .. Drack upp nästan hela flaskan själv :$ syrran fick ett glas iaf :P

Längtar fortfarande tills hunden kmr.. Jag vet att jag tjatar.. Men fick reda på idag
att killen inte varit till veterinären än pga all snö däruppe. Plogbilen hinner knappt
köra ett varv innan det är täckt med snö igen haha. Ja tyckte att dom kunde skänka bort lite
snö så vi får det fint här i stockholm igen och han sa att han skulle göra sitt bästa.. haha

Kopplet hänger på plats iaf . Vi satte upp den där söta kroken som är formad som en hundsvans..
Och hängde kopplet på den .. Skit sött.. men allt går just nu i ljusblått.. Vilket är rätt fjantigt..
Men det blev bara så .. eftersom han fortfarande är en bebis och en pojke så ... Why not.
När han blir äldre så blir det lätt kamoflage grejer ;) Sånna som går i lite brunt.. Eftersom han gör det ..
Haha.. Kan ta lite foton sen och lägga in.. Har all tid i världen på mig innan pojken kommer hem..
Han slutar tio i ett idag så ... Och jag kan ju ändå inte lägga mig till rätta innan han är hemma så .
ska bara rensa lite på bordet och så .. Då kanske ni kan få se det lilla jul grejset jag har framme också
haha..  Jaja, ska väl börja plocka nu ..

Fan vad det luktar peppar kakor :P hahahaha..

Tjingeling på en stund.. ;)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0