glögg och spel

Nyss hemkommen från mor min och resten av familjen hihi
vi har suttit och spelat Scrabble, texas holdem och lite black jack hihi
har haft det skit trevlig och druckit glögg, kaffe likör och whiskey (:
Nja, inte jag men pojken har .. har typ lagt av med spriten tror jag ..
är inne en sån period nu så jag har inte druckit alkohol sen sist frugan och jag  var
ute och det var ju ett tag sen nu ..

Vi hann inte till lucia idag, pojken försov sig hehe men till huddinge bar det av ändå för att möta
upp familjen .. Dvs mamma, sotiris, sussie och lella.. Vi gick runt, tittade på kläder ect och tog en fika
på donken där både jocke och toa jonas var  hihi

sen tog jag och pojken en sväng till Eldtomta .. ett ställe mitt i ingenstans..
Vi vill (mest pojken som planerat och vill) flytta till en villa så småning om och eftersom jag vet
och kan lite mer om sånt så åkte vi dit för att titta på husen och stället i störst allmänhet..
Det är skit mysigt därute dock så är det hästar ta mig fan överallt.. hate it.. Det är den enda nackdelen med
det stället.. Hur som helst så åkte vi hem sen, lämnade bilen och åkte till mamma igen för att äta god
mat och spela .. Jonny min älskling har precis hällt upp ett glas med vodka och spelar sitt PS3 HOME ..
Det är som the sims fast just till PS3.. Han håller sig sysselsatt och då kan jag sitta inne och chatta
med mitt folk på rastplatsen hihi.. Båda är nöjda och glada (:

Som ni vet så kommer Bailey imorgon !!! FY FAN vad vi längtar ..
Ska även spela Bingo lotto imorgon höhö..

nej, duschen rinner för fullt, jag ska in och värma upp mig och sen krypa ner..
Imorgon blir det städning (igen) och så ska vi till mamma och borra upp hennes speglar i badrummet ..
Sen ska vi hämta bailey och sen till mamma igen.. Dels för att Bailey måste rastas och dels för att mamma
är super ivrig att få träffa honom hehe..

Nej ni.. Ha en fortsatt trevlig Lucia så hörs vi imorgon (:

Pojken säger GOD LUCIA!!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0