bättre idag.


bättringsvägen..
Idag började pojken sent och konstigt nog mår jag mycket bättre när han är hemma.
är väl lite småyr men det ska inte få hindra mig från att städa..
Hoppas jag...

Imorgon ska vi storhandla..
Först maxi för att handla mat ect och lite saker som står på matlistan inför jul.
Sen vidare till Rusta.. Zoovaruhuset för att köpa koppel och halsband.
Sen till Sea för att köpa hundmat. Längtar som fanken (:
Jag älskar att storhandla..

Nu väntar vi bara svar från Kenneln om när killen svänger ner till stockholm kommer.
Han roterar mellan stockholm och malung, så hoppas han planerar att resa SNART!

Längtar som faen till Bailey äntligen ligger i min famn och myser med mig i soffan (:

Vill också få upp dom satans julgardinerna.. mamma skulle höra av sig ikväll om hon hittat dom
eller inte.. IF NOT så blir det rusta och ikea för att leta gardiner.. WEEEI ^^

Ska ta en dusch och sätta igång lite smått..

Ikväll kommer lillesyrran förbi. Hon ska hjälpa mig färga håret och vi ska mysa i
soffan och titta på mysigaste filmen.. Polarexpressen (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0