mysig dag (:


Jobbet gick toppen, fick sluta redan vid halv 1 och fick skjuts hem av mattias..
Nu skulle sett vad han tokflörta med mig ..

Mattias: Jag skulle kunna säga att snart kan du åka hem o ta igen lite skönhetssömn
men en söt tjej som du behöver ju inte det .. Sover du någonsin?

Helt gullig..
Fick låna hans tröja idag också för dumma Madeleine satte ju på sig vårjacka
och bara en tunn tröja imorse.. Usch o fy på mig ..

Blev hämtad av T idag o sen åkte vi till Biltema för att införskaffa nya torkarblad.
Dom funkade till slut när vi vänt på bladen :$
Sen åkte vi o hämtade upp Frugan för att sedan åka till mig o fika.
Hade det jätte mysigt! Patrik kom förbi en stund också o sen så
åkte paret hem o T stannade en stund..
Sen åkte han hem o nu har Tussen o jag precis sett klart på Rent hus (:
Han sitter o gör det sista på sina läxor o sen är det sängen som gäller om
vi ska orka upp imorgon bitti till tandläkaren.

Har iaf planerat in helgen som jag desperat längtar efter ..
På fredagen ska T & jag åka till Frugan & hennes hälft o äta god mat
och titta på The return of the house on the haunted hill.
MYSIGT SOM FAEN!
Resten av helgen ska jag spendera med T :$
Längtar redan att få ligga bredvid honom i sängen o tokmysa!

Nu är det dags att knyta ihop säcken o säga Natti Natti
för Maddes ögon går i kors o tussen ska i säng.

image10
                                                                                            Godnattens Cutiepies (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0