det nya året


har nyss börjat och det känns härligt.

På nyår var vi som sagt nere hos min mamma & firade det in det nya året med mina syskon
och deras barn. Några bilder kanske? jajamensan, men bara några få..

  
  

Bild 1, Bailey & Tedybear(Min systers hund, chow chow)
Bild 2, Vi sitter & dricker och spelar Uno.
(från vänster så är det Lillebror Gerpa, Stora syster (la Grek) Sussie, hennes man sotiris och lillasyster MinMin
Bild 3, Leah tittar på TV, RING KLOCKA RING!!! haha*S*
Bild 4, Jonny tog den när dom var ute och smällde raketer
Bild 5, Lella vaknade av raketerna LIVRÄDD så hon gör oss sällskap(sitter i sotiris knä)
Bild 6, en full rudolf.. haha *S*

Over all var det en lugn med rolig nyårsafton.
Leah tyckte inte om smällarna så mycket & Bailey var LIVRÄDD.
Så fick ta hand om dom två. Bailey har först IDAG lugnat ner sig efter smällarna.. suck..
Vi gick väl hem vid halv 4 och då var både sussies och min gubbe "lite" runda om fötterna..
Kan bjuda en bild på hur jag såg ut på nyår?



Sussie hjälpte mig locka håret :)
Nej, måste hoppa in i duschen,föna & platta håret och sen ska vi dra till
Babyland & Babyproffsen & kika på vagnar. Vill ha en ny hihi *S*
Snöar för fullt ute just nu så jag hoppas det lägger sig..

Ha det bra,

TJINGELING!

*************************************************************************

Bilder på när Leah smakade mango puré finns på FB & kommer på bloggen ikväll ..

Kommentarer
Postat av: Jenna

jag höll på att skita på mig, bokstavligt talat. skrek och kröp upp i stolen och blunda, och allt. neee fyfan, vidrig film asså, haha

2010-01-02 @ 14:58:17
URL: http://ensessan.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0