Uppdatering..


Livet leker..

Var tvungen att gå på kontroll uppe på huddinge sjukhus i onsdags pga smärtor, anfåddhet/hjärtklappning
och illamående. 3 timmar senare, en gyn undersökning, bebiskontroll, ultraljud, massa tester så visade
det sig att allt var toppen och dom visste inte vad det var för fel på mig..
Fick recept på nått laxeringsmedel ..

så nu ska jag käka laxeringsmedel, järntabletter, illamåendetabletter och mot sura uppstötningar..
WOHO..

Och jag har fortfarande ont..
Ungen ligger ju med huvudet nere och trycker på ..

Mår illa varje, ont varje dag .. Livet leker som gravid :) :P

Längtar bara tills ungen kommer..
På onsdag går jag in 35 .. Tiden går för fort men ändå så långsamt.

I helgen jobbar älsk så jag ska kolla på Match på lördag..
Vm kval Sverige-Ungern..
Vinner vi inte, så råder jag er att inte prata med mig på minst en vecka..
Då kommer jag vara en super grinig, bitchig, gravid tjej .. :P

Hur som helst..

På måndag ska vi på föräldraträff.. vill egentligen inte gå men Ulla min BM tycker jag ska testa iaf en
gång och jonny har fixat så han kan följa med mer än halva mötet iaf ..
Sen den 11 ska vi till Ulla på vanlig kontroll..

Annars så händer det inte så mycket mer i mitt liv förutom en jävla massa bad, sömnlösa nätter
och smärtor :p haha

Har iaf varit produktiv och hämtat ut babyboxen :P Ett plus :P

Nu ska jag iaf dricka upp mitt kalla kaffe, kolla klart på Martha och sen plocka lite.

Hare gött!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0