tonight


så mår jag inte sådär jätte bra.
Kom upp från mamma för ett tag sen och helt plötsligt fick jag huvudvärk och
smärtor.. Förvärkar ^^ MYS!!!!

Ska snart slänga mig i ett bad, sen krypa ner i sängen, vila & glo på film.

Idag var vi ju hos BM Ulla.
Gick skit bra som vanligt dock hade mitt järnvärde sjunkit lite ..
Har iaf inte gått upp nå mer i vikt WOHO :)
Så kanske slipper det nu eftersom jag ändå är i slutet :P Har ju inte ökat något på 2 veckor nu, man kan
ju iaf alltid hålla tummarna :)

Barnet ligger i fix, väääääldigt långt ner sa hon hihi dock är arslet fortfarande uppe vid mina revben, Ulla
tyckte det var lite konstigt men inget farligt. Har nog en långis i magen :)

Anyway ..

Film ikväll som sagt, den blir en film som Jenna rekommenderat, Baby Blues och verkar rätt Ok faktiskt.
En intressant film för en sån som mig .. Blivande mamma alltså :P
Namnet länkar direkt till trailern så kika in vetja ;)

En annan film som jag ska se men inte vågar titta på själv är
The haunting in conneticut 

så den får jag se med syster yster eller jonny imorgon.. Måste se den iaf hihi

Nej ni, nu blir det ett lååååååååååååååångt värmande bad och hoppas smärtorna släpper..
Annars blir det en panodil som gäller..

God natt på er!

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0