Today


är en slapp söndag precis som hos alla andra..
Vaknade sent idag, 11.. Nog för att jag vaknade vid 5 och inte somnade först 8 :P

Gick ner till gerpa hos mamma och tog en kaffe och sen drog vi o handlade mat.
Jag åt mumsig ostkaka med grädde & sylt.. Och så åt jag två snitzlar..

Just nu är gubben ute och snackar med robino och nån till.
Han tog med sig Bailey ut så han gör någon nytta iaf hehe

Själv ska man in i badet för att sen sätta på kaffe, fika med gubben min & spela lite yatzy :)
Vi köpte massa wiener bröd och kanelbullar så vi lyxar till det idag!

Ser fram emot på onsdag faktiskt.. Förslossningskurs då :)
Älsk ser fram emot det också så det känns bra!

Har inte så mycket mer att skriva ...
Men ha en fortsatt lat söndags kväll :)
Det ska jag! haha

Ska försöka få ut gubben på en lång promenad sen i skogen. Mysigt efter det har regnat då
det luktar skog och mossa :)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Tine

hehe :P lustgas var ju skojigt, dock blev man sjukt illamående. Iallafall jag ;)



Jag gick upp 4 kg med benjamin, jag är ju en tjockis annars så vi gr inte upp så mkt ;) men nu har jag gått ner mer än vad jag gick upp. Pusch pusch.. ska ner mera :P



2009-09-14 @ 00:35:57
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0