Tiden rusar förbi


och allting går så fort.

Den femte oktober fyller Bailey ett år ..
Snart blir älsk och jag föräldrar och den 15 november firar vi Ett år som förlovade..
Tiden går fort.. Den flyger, rusar, susar förbi..

Allt har gått fort.. men jag ångrar inget ..

Det enda som fattas i mitt liv är ett ställe på landet och ett skit bra jobb så jag kan arbeta
för att sedan studera.

Längtar .. Ska börja söka jobb, vilket skit jobb som helst nästa år..
Från januari så ska jag söka som ett pucko, så jag kan börja jobba lagom till när våran plutt
är 6 månader och jonny kan vara hemma istället.
Ska söka in till utbildningen, distans och hoppas jag kommer in..
Då kan jag plugga påvägen till och från jobbet samt på rasterna.
Helgerna är till för älsk och våran familj.
Längtar tills jag kan jobba ett 9-17 jobb..
Så vi kan flytta till större och så jag kan skämma bort min familj ordentligt.
Ta körkortet och betala av mina skulder så älsk och jag så småning om kan köpa hus :)

Har planer, mycket planer. Planer som jag ska uppnå.
Kanske ska kalla dom MÅL. Det är mina mål.

Får bara hoppas att plutten tar avvänjningen av tutten lätt och att allt går som det ska.
Annars är det bye bye jobb :S

Jag har mål, framtids planer, för mig och min familj.
Dom ska uppfyllas !

_______________________________________________________________________________________

I övrigt så har jag snart käkat upp en hel skål med choklad bollar och druckit typ 6 glas saft hehe
Fick världens sockerkick för en stund sen men den har avtagit så nu är jag bara trött men vill inte sova :P

Älsk kommer snart hem ..

ååååh, sängen kallas..Skriker mitt namn..
Nog dags för sängen..

Sov gott pluttar där ute..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack! Hur är det annars?:)

2009-09-19 @ 12:07:33
URL: http://ulrikam.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0