Måndag

igen och en ny vecka drar igång.
Idag jobbar älsk en sån där härlig tidig tjänst så han är hemma till strax efter 20.00 :)
Imorgon har han möte, så inge jobb imorgon, vilket betyder att han är hemma vid 18.00
Och på onsdag är han ledig :) Torsdag jobbar han tidig tjänst, fredag sen tjänst och lördag-söndag
är han ledig. En härlig vecka :)

Igår efter jag pratat med syster på msn och berättat att jag knappt känner av sammandragningarna
så fick jag ångra mig.. Fick så ont att jag knappt kunde gå.
Dom kom med minuters mellanrum och höll i sig lika länge.

Men med lite sömn så försvann dom. Tack gode gud för det för min rygg gjorde så himla ont!
Var ju hos Fanta & becka och fikade och det var trevligt.
Pojkarna satt och fifflade med PS3 bara så vi satt bara och glodde men det gjorde inget
med tanke på att jag hade ont.
Det roligaste är att satte jag mig ner och vilade en stund gick det värsta över men så
fort jag började röra på mig gjorde det ont igen..

Blev en snabbis till GP efteråt och köpte en tunnbrödsrulle :)

När vi kom hem slängde jag mig i duschen och lade mig ner för att sova.
Vaknade vid 9 imorse och gick ner till Haley för att hon skulle rastas.
Älsk gjorde mig sällskap så vi drack morgon kaffet där nere :)

Har precis varit i badet så ska klä på mig, fixa lite kläder som ska tvättas
och dra med mig vagnen ner för jag ska tvätta den på tomten hos mor min medans det ändå
är fint väder :)

Så idag ska jag tvätta, likaså imorgon.
Tvättilitvätt! Har en hel del att tvätta då vi rivit bort dukar, gardiner och rubbet..
ALLT ska tvättas upp!!

Bebben i magen ligger och rör sig och trycker ut hälarna.. Men än gör det inte ont.
Bara obekvämt och ansträngande haha

Nej, dags att göra i ordning sig. Haley måste ut och skita :)

Ha en fin solig dag :)


Tjingeling!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0