Lördag...


åter igen är det lördag.. Och vad ska man hitta på ikväll för mys?
Nada.. As usuall.. Suck.. Så mycket för vardagslyx...

Ska snart ställa mig & diska för att sen städa lite granna.. Själv förmodligen .. Även om
gubben är ledig så kan och tänker jag inte förvänta mig någon hjälp..

Anyway..

Bebben är på hugget idag och ligger och trycker ut hälarna i sidan på mig.. INTE SKÖNT!
Mammas hjärta är lite busig idag tror jag ..

Tror förresten min kropp satt in sig på automatisk väckarklocka..
Flera nätter i rad så har jag somnat mellan 23-00..
Vaknat igen vid 03 och inte somnat om först mellan 06-07..
Sen vaknar jag igen vid 9 och ska upp ..
Är helt död på dagarna.. Kanske är därför?

Och jag glömde tillägga en sak i mitt förra inlägg ..
Varje gång hos Bm så väger man ju sig..

Första vägningen jag gjorde i början av graviditeten låg jag på 56 kg..
Igår.. 70!!!!!  Och ändå vägde jag 64 för två veckor sen!!! KATASTROF!
Hoppas det är som dom säger att kilona rasar bort sen när man ammar, och HOPPAS
att jag kan amma.. FÖRSTÅ om jag fastnar på runt 65!! KOMMER DÖÖÖ..
Nej, så fort ungen ploppat då jäklars blir det långpromenader !
Ska väga HÖGST 55 kg.. Herregud.. Vilken tungviktare man är nu ..
Väger nästan lika mycket som Jonny liksom.. NOT COOL!!

Nej, nog med klagandet.. Ska ta en cigg & spela Bejeweled och sen ta itu med den tråkiga diskningen.
*suck*


Ha en underbar dag, själv kommer jag nog tyna bort i den här värmen ..
Vart tog mitt sköna höst väder vägen? :(

Pok

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0