kvällens planer


Har snabb plockat hemma, orkade inte mer än så..

Ska snart ner till Mor min och ta mig en kopp kaffe, gå ut med jycken min och sen
vänta in Älsk som slutar runt 21... Istället för 20.22 .. då han ska jobba över helt plötsligt..
SEN..
Ska vi till GP och köpa en stor jävla tunnbrödrulle med räksallad :) MUMMA!!!



Imorgon ska vi hämta ut vårat paket med bebiskläder, kan lägga in kort imorgon :)
Och sen ska jag faktiskt ta i med hårdhandskarna och städa.
OM jag inte åker till Skärholmen.
Beror på vilket humör jag är på och hur jag mår helt enkelt..
OCH ifall älsk tar arslet ur vagnen och hjälper till här imorgon .. ^^

Nej, måste fixa mig, kan inte gå ut i siden kalingar med snögubbar på och bara ett linne heller ^^
VARMA kläder blir det då det regnar av och till och det blåser & är kallt som tusan!

Ciao!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0