klagar mycket


över att jag har ont hela tiden?

Ja det gör jag.. Men se det såhär, om jag inte skulle göra det så skulle jag inte ha någonting
att skriva om..

Och ja, det gör ont. Men jag kan fortfarande gå och göra andra saker så jag överlever.
Ingenting jag inte kan klara av.
förslossingen kommer vara lite smärtsammare än det här liksom ^^ haha

Jag skriver om hur jag mår och har jag ont så har jag ont. Thats that!

Idag försov jag mig så ska precis springa ner till vovven Haley och ge henne mat och
så ska hon rastas. Sen ska jag upp hit & äta frukost ..

Idag mår jag cp. Är öm och har ont i hela satans kroppen. Till och med i rumpan!
Det började igår men inte fasiken har det släppt..
Har en "molande" värk i ryggen .. som hållt i sig nu .. SKIT JOBBIGT..
Känner sig nästan invalid.
Hela kroppen känns spänd och konstig..

Nej, ut med jycken, i med frukost och ett varmt jävla bad så man kanske kan
gå normalt och kan göra lite mer nytta här hemma :)



Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0