HELSKOTTA!!!


Det här är katastrof, det här är hemskt, VAD SKA JAG TA MIG TILL!!!!

MIN SVERIGE TRÖJA ÄR BORTA!!!

Vart är den!!!!! Det är ju snart dags & jag hittar den inte???
FAR ÄNDA IN I BALJAN!!!

Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik
Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik
Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik
Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik Panik


Skit också!!

Får rensa ut allt igen, skiter i .. DEN SKA FRAM!!
Ramlösan smakade skit förresten.. Urk!
Så måste springa ner till Turken & köpa juice eller nått..
Jag har ännu inte kommit igång med städningen (fy skäms!!!)
Tog en lååååååååååååååååång vända med Bailey efter fikat hos min syster.
Sen hoppade jag in i badet och nu är klockan MYCKET!!
Har inte ens hunnit laga mat liksom, jävla skit.. MÅSTE diska innan iaf..
Skit skit skit skit!

Irriterar mig på tröjan...
Inte för att det är på liv eller död MEN jag har alltid på mig den när det är match ...

Måste dra, TRÖJ JAKT !!!!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0