dålig uppdatering

beror inte på något annat än tristhet ..
Just nu går jag bara och väntar på att min lilla skrutt ska vilja komma ut och
lider av tristhet ..
Har ingen lust eller så att skriva..

Syster yster har åkt nu med sina två skruttar, back 2 greece :)
Saknar dom :S
Den dagen det är dags att åka in kommer jag få panik & ångest då min syster inte är här :S
Hon skulle ju vara mitt stöd, min hjälp.. Personen som skulle lugna ner mig ..
Suck.. Icke sa nicke..

Är "hundvakt" tills bebben vill ploppa ut också.
Haley är nere hos mamma så jag behöver bara gå ner, ge henne mat & ta ut henne så hon får
rastas. Då har jag något att fördriva tiden med iaf..
Ska passa på att låna mammas tvättmaskin också eftersom den är ledig nu ..

Min dag idag består utav tvätt & lite lätt städning..
Älsk jobbar bara 4 timmar idag också så han är hemma till middagen :)
Mys, för då får ju jag sällskap :)
Blir nog chili con carne idag tror jag.
Går snabbt att göra och det är mumsigt som faen! hehe
Gör nog det nere hos mor min då vi kan bjuda lilla syster yster på det med hehe
(om hon nu blir kvar hos mamma tills dess)

Imorgon ska det tvättas också.. Samma rutiner idag som imorrn..
Som sagt, lika bra att passa på, dessutom växer högen sig större för var dag som går..

Kan kläder föröka sig?

Man börjar ju undra ^^
Imorgon är älsk ledig också så då ska det tas itu med lite skit hemma.. Han ska hjälpa mig
tvätta fönster ect.

Ska försöka lura med honom ner till mammsen nu när jag ska ut med jycken.
Då kan han hjälpa mig ner med påsen med tvätt hihi :P

Anyway, ska tvätta håret nu och försöka dölja den stora röda saken jag har mitt mellan
ögonbrynen!! Inombordare jag lyckades klämma men nu fylls den av vätska hela tiden ..
Bara sitter där och lyyyyyser rött.. Uscha ..
Tur att man bara bor i visättra, här behöver man inte direkt tänka på sitt yttre ^^ haha
Ser man ut som en luffare, så passar man alldeles utmärkt in här hehe.

På fredag ska vi ju till Ulla, måste fråga henne om bebben ligger i fix..
Vet ju att h*n ligger med huvudet nere och har gjort det ett jäkla bra tag nu MEN
nu är det som att bebben tränar var dag inför BF..
Det sparkas och buffas och armbågas .. H*n är överallt och ingenstans!!!

Som sagt, duschen nästa.. Lillen har vaknat också så det ilar mellan benen, dunkar vid ljumskarna
och sparkas upp mot mina revben.. NOT COOL!!

Ha en fortsatt bra dag people!

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0