2 vetrinärsbesök bokade!


Ringde imorse och bokade ett års kontroll åt våran bebis Bailey.
Den 29de kl 13.00 har vi tid. Då ska han få spruta och grundkontroll.
Passade även på att boka tid åt Gerpas hund Haley som fortfarande INTE har varit på 12
veckors kontrollen.. Hon är född den 20de maj.. Så det är lite sent ^^
Men det är min brors fel. Han ska iaf dit nu på Torsdag kl 14.30.

Bokade hos Tumba vetrinären då vi blivit rekommenderade av så många att gå dit nu
och vi bara har hört bra om dom!
När vi var på 12 veckors kontroll med Bailey åkte vi ju till Södra Djurkliniken i kungens kurva.
VÄRDELÖST säger jag bara.. Otrevlig personal, kall omgivning och okunniga ..
Jag tyckte inte om dom och inte heller min kära fästman.
Bailey sket i vilket haha, han gick så fint och snäll med in i undersökningsrummet och var jätte duktig.
Han tryckte sin kropp mot min ett par gånger då han vart lite små nervös..
Men duktig som tusan! Mattes Gris :)

Har dock ingen aning hur man hittar till denna klinik i tumba så det kanske man ska kolla upp.
Vi åker ju bil, men jag tänkte till brorsan som ska åka..
Egentligen tycker jag då att han kan kolla upp det själv..
Men har ju iaf inget bättre för mig så why not?!

Har inget mer att rapportera idag..
Händer väl inte så mycket. Ska försöka få tummen ur röven och städa.
Men annars är det tomt på agendan idag.
Perfekt väder att gå på lång promenad med vovven sen!
Dvs senare vid 19.00 tiden .. Idag är det förresten premiär för Simon & Thomas :)

Nej, ha det så bra people så hörs vi later alligator :)



Kommentarer
Postat av: Tine

Oho. Fyfan om hon fick blackbout av lustgasen ...gosh! känslig :P Om jag hade hört det innan så hade jag nog inte heller tagit den. Men man blir ju lite borta av den, helt klart. Jag kännde mej packad ;) ... har bara haft lustgas med båda barnen. Skulle tagit EDA men hann aldrig få den med Agnes. hann bara bli stucken i ryggen och det gör ont än idag i det stickhålet. usch. :P



Har du msn?? adda mej om du har [email protected]



kram hälsa tintin :) och vovven.



kram!

2009-09-14 @ 19:53:45
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0